dag 4

1. Mat, även om det inte låter helt. . . troligt, men seriöst mat är fan det bästa som finns.
2. Musik
3. Plugg, även om jag är den världens mest omotiverande personen just nu, så räknar jag ändå alltid upp all plugg jag har att göra och checkar alltid hur länge det är kvar tills proven/uppgifterna ska lämnas in. Men ändå inge resultat, liks varför.
4. Att konfrontera min granne om varför hennes svarta mystiska katt alltid är ute och vill komma in hos mig och käka våran mat. Har börjat tänka på det så mycket så att jag har börjat ifrågasätta om den dära katten ens är en katt, oj kanske är den utvalde. Vet ej, men ärligt behöver té mår inte bra.
5. life as a teenager
6. mat
7. min framtid, buhu

hahah kaos granen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0