julshopping för fan


Julshoppade med Elin och moa idag, det var satans nice! Jag köpte t ex;
en mini affisch (första bilden,shit happens står det hahah lyckad bild..) 
andra bilder har vi värmeskydd och hårspray tillsammans för 65 spänn? Say what? Ville egentligen bara ha värmeskyddet, men spray är väl helt ok..kmr dock typ aldrig använda det haha.
Köpte ett par coola/rutiga/aaaaaassköna byxor för 40 spänn, love them. Köpte lite mer också, men det var julklappar osv.
På tredje bilden visar jag hur jag känner inför tyska provet imorgon.
Tycker också att jag är rätt duktig på att dra in näsan och pluta läpparna, sry för påsarna orkade inte sminka mig direkt.  
sitter förövrigt och diggar björnstammen,
Den svenska björnstammen – Svalkar vinden cyaa småttegrisar.

Kommentarer
Postat av: Tuaaaaaaaaaaaaaa

hahaha, julia var köpte du värmeskyddet?! :)

2011-12-09 @ 12:46:54
Postat av: nora

hallå julia du har ju töjt örat jättemycket nu! eller ser jag i syne?? jävlar vad snyggt iallafall

2011-12-09 @ 23:33:38
URL: http://diosmio.blogg.se/
Postat av: jullanplingpong

sv; tua jag köpte dom på ö.b!!

2011-12-09 @ 23:44:18
Postat av: jullanplingpong

sv; nora, haha tack glad jag blir =)

2011-12-09 @ 23:46:44
Postat av: elle

hahahaha fulaste(finaste) bilderna

2011-12-10 @ 02:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0