ye boi

leker fin
leker tuff som fan

leker .. hejhopp 

hej emo elr estet elr venne

hej världen, har äntligen fått internet efter 3-4 dagar, alltså känslan... dessutom trådlöst nura.. älska livet. Dom hära dagarna har jag firat jul med familjen och gäster, det var väl helt ok.. gäster är blöö. Fick doftljus(<333),en synt,pengar,duntäcke,en gitarr som jag ska snart köpa och massa choklad. Har också shoppat idag, okej så det va 1 tisha,2 långärmade tröjor,en underbar halsduk och underkläder för 300 spänn zey wad'? Det var ju galett på stan rea hit och dit, folk stressade som fan,långa köer..jag blev så jävla stressad till sist så jag sprang runt som en blixtsnabb rullande köttbulle i folkmassan. Hahahaahha, alltså blixtsnabb rullande köttbulle vad i.., vill inte säga nåt tråkigt som "sprang runt som en fuckad senil bulldog" hahah..  okej det var roligare, lollar fo'real. Nej nu räcker det som FAN, hejdå gött folk och god jul! ;DDDDDDD

Kommentarer
Postat av: elle

fan va fin!

2011-12-26 @ 23:48:47
Postat av: jullan

tackar !!

2011-12-27 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0