jag har tråkigt,fatta

Ditt namn: Julia
Nämn något som gjorde dig glad igår: Hittade tbx till ett band som jag inte har lyssnat på i typ 20000 år och när pappa hade köpt vitlöksbröd, gash vad gott.
När man var mindre var man: Dum och glad. Men jag är fortf glad, ksk lite dum också. 

Blåögda killar eller brunögda? haha, det dom föds med bara. 
Fräknar: är sött
Sämsta egenskap: jag vet inte, ksk är lite glömsk. Har inte heller koll på mina grejer, det kaoz i mitt rum.
Citat: oh, kunde sånt här förut..blöö har typ glömt bort allt. MEN det finns en som verkligen får mig taggad på livet när jag läser den!!!!! "live your life like it was your last day" elr nåt sånt.., så himla klockren<333333333333 åh shit pommes får ju goosebumps tihi, whole lotta love till dig som kom på det!!!!bless you!
senaste som sov i din säng: Tuiz
stil på killar: Ijdc, ok? nejmen jag vet inte..dom får väl ha på sig vad dom vill..ELR? Så länge dom skippar tajta polotröjor med en kedja runt halsen elr tajta tennisshorts är jag nöjd. 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: eh nja,nej.
Favoritlåt just nu: hata såna frågor, meen.. antingen Austere med the joy formidable elr i cut like a buffalo med the dead weather. Men imorgon kommer jag säkert ha nya favvoz. Är iaf just nu såatteh,
En sak du inte visste: att jag har jävligt bra fantasi, kolla själv:

skoja, den var inte ens roli..
Tre platser där jag varit på semester:
Etiopien
New York
San fransisco
Bästa känslan: ärligt talat jag vetinte! ksk att skratta så att man får tårar, lol.
Bästa året i ditt liv: ksk 03 elr 06
Kläder just nu: en tisha
Sommarplaner: Festivala sönder, mer vet jag inte =)

Längtar du mest efter just nu: jullov
Vilken parfym använder du? använder inte parfym, min näsa drygar då.
Sport: nixz
Vad dansar du till? jag kan dansa till allt.



Kommentarer
Postat av: elin

hahahah alltså stilen på killar; vem fan har polotröja med kedja till?!?!? hahahahahh alltså det bästa du kunde komma på

2011-11-15 @ 18:54:49
URL: http://elnsndlnd.blogg.se/
Postat av: jullan

ahaha turtleneck and chain var rätt populärt under 70-talet, men det är ju 2011 så!

2011-11-15 @ 22:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0