mat bira kvinnor weed


kan inte fatta att jag säger detta men börjar.. sakna snön, lite mysig stämning behövs..här inne. Aja ikväll.., har jag ätit pizza,kollat på tv och nu ska jag snart börja plugga på tyskaläxan. Typ första gången jag pluggar på tyskaläxan sen skolstarten, haha coolkul info. Har förövrigt blivit avslöjad som muffinmannen53 eller jag rättare sagt erkände tillslut, var inte så kul att bli utskälld av Dr.Phil medan hans hundvalpar till publik klappade och jublade oavsett hur patetisk han än lät. Inge..stöd..alls, hoppas jag inte utsatte dig för en psykisk chock elr ngt liknande Elin! Men jag tyckte du var så söt!
Foster The People – Call It What You Want

Kommentarer
Postat av: Tttt

ligga ikväll? höh skoja men äh du va händer ikvell? snedstreck taomaoblow

2011-11-25 @ 17:54:16
URL: http://baratua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0