boys are cute but food is cuter


kände att det var dags för en bildbomb-grejs, gammla bilder dock, från nian kanske nån från åttan. Valde ut några bilder från min gamla blogg, borde göra om min blogg..den ser så jävla tråkig ut. AJA här har ni, NÖJDA NU VA? Mitt liv suger apballe just nu, så sjukt jävla ont i magen, dels för att min lille brorsa rusade in i mitt rum med typ ett halvt kilo godis osv. Nu sitter ja här inne i mitt rum,plågas av tredje världskriget i min mage, kollar på en tråkig film, fortf på mig billigt kletigt smink i ansiktet..inte så fresh, knr mig så feet less av ingn anledning. Men jag har the blackkeys som tröst och ett plommon,

Kommentarer
Postat av: ALIZ

sista bilden mmmm <3

2011-10-03 @ 21:58:55
URL: http://gasdance.blogg.se/
Postat av: jullpull

sv;(a)

2011-10-04 @ 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0