höllö bloggen

Har inte skrivit på ett tag känns det som elr inte haft så bra uppdatering, såhärfår ni lite bilder osv.


Använde kameran efter ett bra tag och tog lite egopics, i ons..?

Sen på tors följde Alice med till midgård<333333333333333, men den här bilden var från kvällen då vi drog ner till ngn modevisning som vi missade, vi bah;jahapp va händer nurå.. 

Vi träffade willeponken,drog till max och käkade.. eller vi käkade inte, vi kollade på och wille käkade.lol

Sen drog jag och Alice hem till henne och hade "tordagsmys?????" vi vräkte i oss 2000 ton båtar och kollade på nanting.

Igår var jag med ellen,elin och moa hos moa,(no pics sry). Vi kollade på idol, spelade spel (jag sög kukx1000000000).Och idag drog jag ner till stan med tua, hade köpt en töjning dagen innan med mamma, men jag kunde redan få in den utan att det gjorde ont osv, så jag bytte ut idag från 2 mm till 3-4 mm i think?. Ah tänker iaf inte visa en bild nu, ser förjävlgt ut,om några dagar så. (tuas bild)

Nu sitter jag hemma och chillar, drog från tua för ett tag sen. Drog hem till henne efter vi hade vart på stan och käkade hemmagjord pizza, söta jens danke♥ 


Kommentarer
Postat av: hello?!

glassbåtar? hallonbåtar? lakritsbåtar? båtar???

2011-10-24 @ 12:36:22
Postat av: Julia

sv; färgglada godisbåtar!!!

2011-10-24 @ 18:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0