fuck you very very muuuuch

nya fb driver mig till vansinne, vrf skulle jag vilja dela min musik för.. vart trettionde sek, som typ fyller upp hela fönstret för det senaste "händelserna" åh jag blir så FÖRBANNAD så AAAAAARGH. Går in på sekretessintställningar,tar bort applikationen, sen kommer den dära rackaren och fuckar upp min glädje som då varat i ca 10 sek. Går inte att klicka bort, bara logga ut elr tillåta, så jag tillåter. Sen gör jag om allt det där, klickar bort applikationen osv, sen kmr de jädra fönstret fram igen, förstör mitt liv osv..och mammas nyttiga milkshake gör då fan inte saken bättre, bränner på underläppen som satan pga citronen,can't help it gillar bara att bita på läpparna + att de smakar hästballe..(jo vet,.. vet ju hur de smakar för jag slickar ju hästballe all day long annars).

Kommentarer
Postat av: yasmine

kan man inte klicka på en liten ruta på inlägget där det står att man kan blocka det?

2011-09-28 @ 15:34:21
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Peter

Hej Julia! Putte i parken-Peter här.

Du gör inställningen inifrån Spotify, inte i FB. Gå in under Edit > Preferences i Spotify och kolla andra raden där, där finns inställningarna för kopplingen till FB.

2011-09-28 @ 16:33:30
Postat av: jullan

sv; okej, TACKTACKTACKTACK! nu vet jag :D

2011-09-28 @ 22:45:13
Postat av: Peter

Bra, bra.

2011-09-29 @ 00:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0