I know you don't need tell me


hatar att det inte går att förstora bilden, dunno why ;( Hände nyss en grej som gjorde mig världens lyckligaste männskan på jorden, nu kan jag lyssna på alla (ett superbra album,men endå!) låtar igen på spotify som jag då inte kunnat på år! wihihiiiihi wooaaah måste firas med att lyssna sönder på låtarna igen! Har lyssnat på youtube och annat skit under tiden, did not help at all. LIVET ÄGER, låter lite tragiskt dock,, just pga detta.. haha mitt liv skulle seriöst vara dött utan musik, jag skulle vara död. Eller jag skulle inte finnas där mentalt, helt buuuuurta.
Idag har jag vart på skolan->kollat på the mentalist(<33333 big love there)->dragit med tua till ica och köpt världens bästa chokladkaka ochinte nå jävla vanlig marabou(typ ngn cookie krämig choklad i och typ vit choklad också åh fyfan det är livet dudes-> sett på idol-> sen bah chillat. Nu har jag också gått igenom min spellistor från åttan och you me at six har riktigt bra akustiska versioner från sina låtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0