2011


Använde mycket läppstift i början 2011.

tog långa promenader i gammlia skogen, myzigt men skitkallt.

Här firade vi Elin Js födelsedag, elr? Haha, kul var det iaf.

blev trött på lång håre, så jag klippte av det.

and woila!

sena nätter med Tua blev standard

det var typ det här jag gjorde i slutet av vintern. Dricka varm choklad, spela gitarr, fota etc

Fyllde 16 år (April) och Malin tog 2 hål på mig=)

Sen vare ju dags för balen.


efter jag hade firat midsommar som var awesome, for jag till Alice stuga.

Det var varmt,roligt,mysigt etc.

drog till karlskoga med Elin J för att se Paramore vilket var sjukt roligt och bara sjukt. Stod längst fram och var påväg på att bli köttfärssås vilken sekund som helst. Sen drog vi till sthlm och shoppade etc.
Jag och Tuis drog spontant till Trästock och hade det kul som fän.
sen var sommaren typ slut och det sög apprutt.

Började på midgård (musiklinjen), vi hade ett 70-tals disco i början av skolstarten. Trodde att det skulle vara tråkigt,men dansade loss.

lärde känna massa fina perzoner


Hängde med nya/gammla polare och klädde ut mig till en tråkig katt och festade

käkade ute och fikande en del.


Köpte ett par assköna rutiga byxor för 40 spänn(typ bästa köpet 2011), hängde lite mer med greta, töjde ena örat och bara hade kul etc

Och nu är det Januari, hitills har jag..shoppat,kollat massa avsnitt på vampire diaries och chillat med kompisar(elr själv ehehe, hade gött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

julia fan vad snhygg du e!!!

2012-01-06 @ 18:09:22
Postat av: Anonym

haha tackar! Är det Elin S elr? ;PP

2012-01-07 @ 07:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0